רובע הממשל של חמאס נחשף: מכאן נוהל הטרור לישראל

    קובי פינקלר No Comments on רובע הממשל של חמאס נחשף: מכאן נוהל הטרור לישראל

    צה"ל מפרסם תיעוד מהפשיטה על הרובע הביטחוני של חמאס במרכז העיר עזה סמוך לבית החולים שיפאא. חטיבת גבעתי חיסלו מעל ל-50 מחבלים במתחם. בצה"ל אומרים כי הרובע הביטחוני שנכבש מורכב מאתרי טרור אסטרטגיים, ביניהם מטה המודיעין המרכזי ומטה ההגנה האווירית, מוצבים צבאיים, מחסני ומפעלי אמל"ח שונים. תשתיות תת קרקע וחמ"לים מהם ארגון הטרור חמאס מנהל את הלחימה ומכווין אש

    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות חי"ר, שריון והנדסה של אוגדה 162, בסיוע חה"א וכוחות מיוחדים פשטו על הרובע הביטחוני של ארגון הטרור חמאס בלב העיר עזה שסמוך לבית החולים שיפאא.

    מרחב הרובע הביטחוני הוא ליבת הפעילות המודיעינית והמבצעית של ארגון הטרור חמאס ושימש בין היתר לתכנון והכנת כוחותיו לקראת המתקפה הרצחנית שביצע ב-7 באוקטובר. במהלך הימים האחרונים, כוחות חי"ר, שריון והנדסה של צוות קרב חטיבת גבעתי פעלו לטיהור המרחב ונטרול תשתיות הטרור הרבות בשטח, ביניהן תשתית תת קרקעית רחבה, במקביל ללחימה רציפה וחיסול עשרות מחבלים. עד כה חוסלו ברובע למעלה מ-50 מחבלים במהלך קרבות עצימים. כמו כן נמצאו מסמכים מודיעיניים והושמדו מספר פירי מנהרות משמעותיים, מפעלים לייצור אמל"ח, ועמדות לשיגור נ"ט.

    הרובע הביטחוני מורכב מאתרי טרור אסטרטגיים עבור החמאס, ביניהם מטה המודיעין המרכזי ומטה ההגנה האווירית של ארגון הטרור, ומשרדים של החמאס ביניהם משרד הפנים ותחנת המשטרה. בנוסף, במרחב קיימים מתקני האימונים הגדולים ביותר ברצועת עזה ללחימה בשטח בנוי, מוצבים צבאיים, מחסני ומפעלי אמל"ח שונים (רקטות, נ"ט, כטב"מים ומטענים). כמו כן, במרחב הרובע נמצאים גם משרדי מפקדים, תשתיות תת קרקע וחמ"לים מהם ארגון הטרור חמאס מנהל את הלחימה ומכווין אש.

    play-sharp-fill

    כל תשתיות הטרור המצוינות מעלה נמצאות בלב אוכלוסייה אזרחית. זו הוכחה נוספת לשימוש הציני שעושה ארגון הטרור בתושבי רצועת עזה כמגן אנושי לפעילות הטרור הרצחנית שלו.

    הלחימה במרחב הרובע הביטחוני עודנה נמשכת.



    0 תגובות